פיגוע בגוש עציון: שלושה נדרסו; המחבל חוסל

קובי פינקלר No Comments on פיגוע בגוש עציון: שלושה נדרסו; המחבל חוסל

פיגוע דריסה בגוש עציון: שלושה הולכי רגל שנפגעו מרכב בכביש 3514 בין בית אומר לצומת גוש עציון. חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל העניקו במקום טיפול רפואי ל-3 פצועים צעירים כבני 20, בהם: 2 במצב קשה, ו-1 במצב קל-בינוני. המחבל נוטרל

לפי סעיף 27א צילום: צילום ערבי
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר צה"ל מסר לפני שעה קלה דיווח ראשוני על כי התקבל דיווח על פיגוע דריסה בסמוך לכפר בית אומר שבמרחב חטיבת עציון. המחבל נוטרל בידי כוח צבאי במקום.

מדוברות מד"א נמסר בהמשך לדיווח צה"ל על פיגוע דריסה בכביש 3514 סמוך לבית אומר: חובשים ופראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבתי החולים, הדסה עין כרם ושערי צדק, 3 צעירים כבני 20, בהם: 1 במצב קשה, בהכרה מלאה עם חבלות בגפיים, 1 במצב בינוני בהכרה מלאה עם חבלות בגפיים, 1 במצב קל עם חבלות. טל

פראמדיקים במד"א אריאל רבי אלי גרטנר סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו 3 צעירים כבני 20 שוכבים כשהם בהכרה מלאה וסובלים מחבלות בגפיים. הענקנו להם טיפול רפואי מהיר בשטח שכלל חבישות ומתן תרופות ופינינו אותם בשיתוף כוח רפואה של צה"ל לבתי החולים כשמצבם קשה, בינוני וקל."

יוסי גוטסמן, דובר שערי צדק מסר כי ליחידת הטראומה במרכז הרפואי שערי צדק הגיע פצוע אחד מפיגוע הדריסה בגוש עציון. הפצוע במצב קשה, עבר הערכה ראשונית בחדר הטראומה ולאחר שהתייצב מועבר לבדיקות הדמיה וחדר ניתוח.

הדר אלבוים, דוברת המרכז הרפואי הדסה מסרה כי אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונו על ידי מד״א שני פצועים כבני 20, אחד במצב קל והשני בינוני, אשר נפגעו בארוע דריסה בגוש עציון. שניהם בהכרה מלאה.

חבר ועדת חוץ וביטחון של הכנסת, ח״כ גדעון סער בתגובה לפיגוע הדריסה הערב בגוש עציון: פיגוע דריסה קשה הערב בגוש עציון בו נפגעו שלושה צעירים. אני שולח איחולי החלמה מהירה לפצועים וחיזוק לכוחות הביטחון שחיסלו את המחבל. מול הטרור עלינו לעמוד ביחד, בנחישות ובעוצמה.



0 תגובות